torsdag 30. juni 2011

Ny symaskin...

Er kun sengeteppesying på meg for tiden, og det går sakte men sikkert fremover ;)
I dag har jeg vært en tur på Kathrine's Quiltestue, er så mye man vil kjøpe.
De var selvfølgelig fri for det vridbare skjærebrettet fra Sue Daley, så nå må jeg på nettjakt ;) MÅ nemlig ha denne før sommeren.... :(

Etterpå var jeg på Sømsenteret og Symaskinsenteret og kikket på symaskiner.
Veldig vanskelig å velge...
Jeg vil selvfølgelig ha toppmodellen til Bernina, 830, en skikkelig broderimaskin. Men den er stor og dyr... Så har kikket på de mindre varianten, Bernina artista 630 eller 640...eller Bernina Aurora 440 (Quilters Edition). Kikket også på Janome, Pfaff og Husqvarna, men er vanskelig å velge.
Er jo en enormt stor investering, så må nok kikke mer på dette ;)

2 kommentarer:

  1. Det runde - prøv hos Northern Quilts, her: http://www.northernquilts.no/zen/index.php?main_page=index&cPath=16_34

    SvarSlett
  2. Bestilt allerede ;) Satser på at den er her i morgen eller mandag ;) Men takk ;)

    SvarSlett