tirsdag 14. juni 2011

Bare elsker Bodum...

Ikke så mye quiltebilder i dag, men noe må dere jo få ;)
Jeg har tilbrakt 2 herlige dager i fantastiske Lofoten. I dag var vi på Leknes en liten tur. Bunadsskjorta måtte en liten tur til Husfliden der, og resten av dagen ble brukt til shopping og en liten fotopleietime ;)
Jeg var innom en helt utrolig flott butikk, "Huset". De har alt man kan ønske seg, og litt til. Ikke så mye stoff dessverre, men fikk kjøpt 6 lekre linservietter på salg ;)
Jeg kjøpte også 2 mørk rosa Bodum-kopper til meg selv, og en matboks fra Blafre.





I går var vi en tur i Henningsvær. Masse små og nydelige butikker, hvor hovedvekten er shabby chic.
Ble "bare" en liten syboks på meg, hadde (heldigvis) glemt pengeboka i bilen ;)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar