onsdag 26. juni 2013

Fremgang :)

Mange jern i ilden, både teppe(r) og Marius-genser til meg selv.

Teppet er i lin, beige, brun og blåtoner.
Den er så og si ferdig sydd i rader, så nå begynner det verste med å sy radene sammen og få rutene til å stemme overens.



Planen er at dette skal bli et skikkelig bruksteppe på kalde dager, og da skal det ordentlig ullvatt i. Tror jeg...
Hva er lurt å bruke?
Tar gjerne i mot gode ideer ;)
Den skal også sendes bort for å quiltes, så tar gjerne i mot gode tips på quiltere som er flinke med lin.

Marius-genser med rundfelling er det andre jeg holder aktivt på med, og skal være ferdig før høsten. Dette er min andre genser til meg selv. Den første er også med rundfelling i sort, hvitt og rødt.
Denne skal være lys grå, mørk grå og dus rosa.




Herlig dag til alle :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Teppet blir kjempefint! Sikkert deilig med ullvatt hvis det skal være et skikkelig varmeteppe. Ha en fin sy- og strikkeuke:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Bente :)
      Gleder meg veldig til å få det ferdig, og bruke det :)

      Slett
  2. Flott teppe. Ullvatt varmer godt. Jeg har også brukt flanell som bakstykke på noen av mine tepper. Det er deilig det også. Kos deg videre.....gleder meg til å se mer.

    SvarSlett
  3. Så fin blogg du har, deg vil jeg gjerne følge videre! Det teppet blir flott, blir artig å se det ferdig! God sommer til deg :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk dere :) Og velkommen som følgere :)

    SvarSlett