fredag 24. juni 2011

Log cabin

Jeg har endelig fått tid til å sitte ved symaskinen.
Etter at "syrommet" ble tømt før ferien så var det mye rot...altfor mye.
Bestemorkommoden min ved siden av sybordet har tjent som bord til den gamle tv'n min, og da den ble kastet nå så fikk jeg selvfølgelig masse ekstra plass ;)

Sybordet så slik ut:





...og endte midlertidig ut som dette:





Går i det minste ann å sy nå ;)

Så nå har jeg begynt på et dobbelt sengeteppe i Log Cabin som jeg har fått bestilling på.
Første plan var å sy "X's & O's"-mønsteret jeg har lagt inn her i bloggen tidligere, men så ombestemte vi oss ;)

Jeg begynte med å skjære stoffer (selvfølgelig vasket først):








Også var det bare å begynne å sy:



Jeg serie-syr, men måtte til slutt lage en blokk ferdig, så slik blir disse:





Håper å bli ferdig i morgen med å sy ferdig alle blokkene, og renskjære disse.
Spennende ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar