fredag 14. oktober 2011

Give away hos Sydrøm


Nå er det endelig klart for Give Away hos meg! :)

Denne give awayen er nå stengt!!!

Jeg er så heldig å ha fått sponset premie til denne give away'n fra Desiree's Lappeteknikk
Premien er denne flotte stoffpakken med 10 av bitene du ser på bildet, til en verdi av kr 500,-.
Tusen takk til flotte Desiree, og husk å sjekke ut nettbutikken hennes.

Reglene for å være med:

1. Legg igjen en kommentar på denne posten = 1 lodd
2. Kopier Give away-button på din blogg, med link = 1 lodd
3. Blogg om give away'n på din blogg = 1 lodd
4. Blir (eller er) en følger = 2 lodd

Totalt kan du altså få 5 lodd!! :)

Er veldig fint om du skriver i kommentaren hvor mange lodd du skal ha.

Dersom du er den heldige vinneren, så husk at jeg må få tak i deg for å kunne sende premien.
Enten ved at du er registrert, legger igjen mail eller følger med på når trekningen er.

Trekningen er 1. november.

Lykke til alle quiltevenner :)



The prize is 10 x 30 cm of fabrics, as shown in the picture abowe. Desiree's Lappeteknikk is the sponsor of this wonderful fabrics, value is 500 NOK (about 66 €). Remember to check her webshop, I love it and often shop there! ;)

This is how you enter:
1. Leave a comment on my blog on this post = 1 entry
2. Put the giveaway button on your blog, with a link to this giveaway = 1 entry
3. Blog about my giveaway on your blog = 1 entry
4. Become a follower = 2 entry
That means a total of 5 entries to my giveaway.

Remember that I have to get in touch with you if you're the winner, so I can send your prize. Either by being registered, leaves your email-adress or remembers to check if you're the winner the giveaway ends.

The contest will end on the 1th of November.

Good luck to all of you! ;)

79 kommentarer:

  1. Hei!
    Det var lekre stoffer og jeg blir gjerne med på dette. Blir kun 1 lodd på meg.
    Hilsen Astri i Bergen
    abehole@online.no

    SvarSlett
  2. Hei Agnethe
    Klart eg vil være medlemm på din fine blogg!Eg såg Give awayen din på en e-post fra Desiree.Klarer ikke å kopiere bildet av premien på siden på blogen min,noe stopper opp underveis,men eg skal lage et innlegg om blogen din på min blog!3 vinnerlodd på meg!
    Mange hilsinger Quiltegleder Margrethe Jåstad

    SvarSlett
  3. Hei
    Jegvil gjerne være med på giveawayen din. Kjempefine stoffer.
    wsolhaug@bbnett.no

    SvarSlett
  4. Det blir spennande å sjå. Eg veit ikkje heilt korleis eg kan få fleire lodd, men det gjer jo ikkje noko. Klem til alle fra Desiree

    SvarSlett
  5. Så morsomt :-)) Klart jeg blir med på dette. Jeg har lagt meg til som følger, og og legger inn bloggen din på min side. Blir vel tre lodd på meg da.

    Stor klem fra Linda :-)

    SvarSlett
  6. Spennende!
    Dette vil jeg gjerne være med på, og har allerede blogget og linket - 5 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  7. Hyggelig;jeg er med og har jo vært følger på bloggen din lenge -) 2 lodd på meg da,takk!

    SvarSlett
  8. Jeg vil også gjerne være med men er dessverre ingen blogger, så bare ett lodd på meg.
    Mvh. Aud. Aud.havn@git.no

    SvarSlett
  9. Spennende. Eg blir gjerne med på denne. Det blir 4 lodd på meg. Ha ei fin helg. Klem Jofrid

    SvarSlett
  10. Jeg har kikket litt i bloggen din, og her er det mye flott. Blir spennende og inspirerende å følge deg videre. Legger en link på min blogg og det skulle bli 4 lodder på meg.
    Lykke til videre

    SvarSlett
  11. Hei hei!
    De stoffene ser jo så fine ut. Desiree har jo så mye fint. Vil jo gjerne være med på trekningen og håper jeg er den heldige selv om jeg melder meg på med bare 1 lodd.
    Ha en god dag!
    Klem fra Ruth.
    rintoer@online.no

    SvarSlett
  12. Hei!

    Flott Give Away du har!
    Jeg har fulgt oppskriften og 5 lodder til meg :)

    Lykke til med oppslutningen :)
    Ha en flott dag!

    Anne

    SvarSlett
  13. Her har du mye fint du har her på siden din. Jeg har lagt meg til som følger. Da blir det 2 lodd. Stoffene er herlige, håper de kommer hit til meg.Ha en flott helg

    SvarSlett
  14. Selvfølgelig vil jeg være med i denne trekninga :) Kjempefine stoffer Desiree har plukket ut!

    Jeg har blogget, lagt til bilde og link, kommentert og blitt følger av bloggen din. Så da skulle det kvalifisere til 5 lodd på meg :)

    Ha en fortsatt fin helg, og lykke til med trekninga.

    SvarSlett
  15. Hei, jeg tar gjerne 1 lodd. Om jeg er den heldige vinner kan det kanskje være et puff i retning av at jeg prøver meg på lappesøm igjen...

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Hei Agnethe.
    Eg fant bloggen din i kveld via Britts Hobbygleder.
    Du har ein koseleg blogg, og lagar mykje fint.
    Sjølvsagt vil eg vere med på denne flottr Give Awayen. Lekre stoff frå Desiree.

    Eg tar 5 lodd, og håpar på å vinne :-)

    Ha ein fin kveld.
    Bente

    SvarSlett
  17. Første besøg på din blog, men bestemt ikke sidste. Så jeg har fluks meldt mig som følger af din blog.
    Sikke en flot give away. Jeg deltager gerne med 3 lodder.

    SvarSlett
  18. Heisann ! Er blitt følger av denne fine bloggen din :D Så nu er også jeg med ---:O) 2 lodd her ;D

    SvarSlett
  19. Dette er mitt første besøk hos deg, men har lagt meg til som følger så det blir ikke den siste! Har linket på bloggen min altså 4 lodd til meg.
    God helg:) Trine

    SvarSlett
  20. så flott gave du har. Jeg er innom for første gang, og vil gjerne ha 4 lodd. Kommer nok innom hit igjen, ja.

    SvarSlett
  21. Denne stoffpakka vil jeg veldig gjerne vinne! Tre lodd, for kommentar og følger, legger deg også på bloggen min, så finner jeg deg igjen!

    SvarSlett
  22. Flott giveaway. 2 lodd på meg:-)

    SvarSlett
  23. Så gøy med alle kommentarer og alle de nye følgerne - masse velkommen til dere ;) Skal gjøre mitt beste for å gi dere godt lesestoff fremover :) Tok nettopp en ekstra kikk på stoffene, de er nydelige. Skulle ønske jeg kunne vinne de ;) Satser på at Desiree får en ekstra bestilling fra meg på disse :) De som ikke er heldig vinner, kan heldigvis kjøpe disse (og 1 ekstra 30 cm) i nettbutikken til Desiree (www.lappeteknikk.no).

    I morgen skal gubben på fotball, så da skal jeg fortsette mitt gode samarbeid med symaskinen ;) Forhåpentligvis blir det flere bilder og blogginnlegg av nye ting da :)

    SvarSlett
  24. Flott give awey som jeg ønsker å kunne vinne :-)
    5 lodd--

    SvarSlett
  25. Greetings Agnethe from Tasmania :) I'm glad you like my new sewing bag I love the bright colours. I will cross my fingers for luck in your give-away - if I win I can use the beautiful batiks to make something cheerful for our coming summer. I have popped a link to your blog and the give-way button on Sew-Happy House.

    Cheers

    SvarSlett
  26. Superflott Give Away!
    Håller tummarna, ÄLSKAR BATIK :O)

    4 lotter (lyckades inte komma in på Följare tyvärr )

    SvarSlett
  27. Har lagt in din blogg i min BLOGGLISTA.
    Om det räknas som en lott istället för Följare så har jag 5 lotter.
    Förstår inte varför jag inte ser Följare varken på min eller din eller andras bloggar.....förmodligen någon inställning jag inte förstår mig på :o(

    SvarSlett
  28. Hei. Fine stoff, er ikke blogger, så det blir ett lodd på meg. mvh Toril mail. jatogang@frisurf.no

    SvarSlett
  29. Det er alltid morsomt å finne nye blogger. Nå skal jeg bare finne ut hvordan jeg legger deg til i "blogfeedsen" min.

    SvarSlett
  30. Jeg har legt meg til som følger, og med kommentar skulle vel det bli tre lodd. Nydelige stoff. MVH Ruth.

    SvarSlett
  31. Fin giveaway, spännande att se vem som vinner!

    SvarSlett
  32. Kjempe koselig å oppdage den kreative bloggen din!!! Legger meg til som følger,for her vil jeg gjerne tilbake!!! Prøver lykken med 3 håpefulle lodd!!! Ha en fortsatt fin søndag! Klem Ruth

    SvarSlett
  33. Greetings from Estonia!
    I read your blog now (I follow) and I'm glad I found it.
    And of course I'd love to win giveaway ;)

    SvarSlett
  34. Flot og lækker giveaway. Tænk om de skønne stoffer bliver mine.

    1 lod til: jrosgaard@gmail.com

    SvarSlett
  35. har desverre ingen blogg men har veldig lyst å være med...laila@fabela.no

    SvarSlett
  36. Så morsomt med giveaway! Jeg har "gjort meg fortjent til" hele 4 lodd. :-)) Jeg fant bloggen din via Syglads blogg og synes det er kjempemoro å fine nye fine blogger. Har ikke vært innom nettbutikken du anbefaler heller, men det skal jeg gjøre.

    Ha en finfin søndag!!

    SvarSlett
  37. Steike for en flott giveaway og jeg kaster meg med på moroa med fem lodd og krysser alt jeg eier og har for at jeg er den heldige vinner!

    SvarSlett
  38. Jaaa, med ny symaskin og alt så hadde det vel vært greit å vunne litt stoff :D To lodd på mæ! :)

    SvarSlett
  39. Kjempehyggelig Agnethe.
    Klart vi må være med på dette

    SvarSlett
  40. Tre lodd på meg, sidan eg kommenterer her og har lagt meg til som følger av bloggen din :-)

    hilde.iren.elvebakke@enivest.net

    SvarSlett
  41. Blir det 5? Superfina tyger att vinna! Håller tummarna att det blir jag :-D

    SvarSlett
  42. Her er en kommentar. Jeg liker bloggen din veldig godt. Du er blitt utrolig flink på disse årene siden du begynte å sy i lag med oss i Evenesmarka. Jeg har også meldt meg som følger. Men din gamle tante har ingen blogg, så da blir det vel tre lodd

    SvarSlett
  43. Flott giveaway=) 4 lodd på meg! Følger, link i sidebaren av min blogg, også kommentar;) Krysser fingrene!

    SvarSlett
  44. Hold da op en flot give-away - jeg snupper 1 lod. Og krydser fingre

    SvarSlett
  45. Härliga tyger, älskar batik!!!
    Iréne

    irene.bromander@telia.com

    SvarSlett
  46. Jeg er følger og linker i min sidebar.
    Tusen takk for sjansen til å vinne de flotte stoffene. Det blir 4 lodd til meg.

    SvarSlett
  47. For en flott giveaway du har.
    Jeg er følger, og da blir det 3 lodd på meg.

    SvarSlett
  48. Jeg tar to lodder, for jeg har virkelig lyst til å være med i trekningen av disse stoffene !

    SvarSlett
  49. Liv Nora; 3 lodd på deg ;) 2 for å bli følger, og 1 for kommentar ;)

    SvarSlett
  50. Hvis man ikke tar lodd, kan man ikke vinne.
    Æ tar 1 lodd, Agnethe.

    SvarSlett
  51. Heidi: Husk å følge med om du vinner, ellers får jeg ikke kontaktet deg ;) Lykke til ;)

    SvarSlett
  52. For en herlig give-away!!!!!Jeg er med, og 5 lodd på meg ble det:)Klem fra Lindamor

    SvarSlett
  53. Artig med ny Give-away. Flott premie er det også. Jeg tar 4 lodd: Kommentar, kopiert button og ny følger.

    SvarSlett
  54. Spennende, ny blogg for meg!
    4 lodd, følger, komenter og button til min blogg.

    SvarSlett
  55. Hei, lykke til med syinga di! Mange fine batikkstoff, vil gjerne være med. ER ingen blogger, så det blir 1 lodd. Klem fra Nord!

    SvarSlett
  56. Hej,
    Har lige fundet din blog, og er nu en glad følger af den.
    Deltager gerne i din konkurrense, har måske lidt "nybegynderheld" (3 lod)
    På gensyn,
    Johanne

    SvarSlett
  57. Da har jeg starta å følge bloggen din. Koselig å se at det ikke kun er damer over 50 som driver med lappeteknikk.(Syr litt selv, men er bare 25)

    Blir vel 3 lodd på meg... stoff får man aldri nok av :P

    SvarSlett
  58. Gleder meg til å se logcabin teppe ditt ferdig. Det ser kjempefint ut. Har lagt meg til som følger også. 3 lodd på meg.

    SvarSlett
  59. Hej- dem kunne jeg også vældig godt bruge ;-)
    1 lod til mig.
    Pia, Strandby

    SvarSlett
  60. Stoff får en no aldri nok av, så eg er med i utloddinga, tar 3 lodd, følger og kommenterer.

    SvarSlett
  61. Tegner meg for ett lodd, fant dessverre ingen Følger-knapp på siden din.

    SvarSlett
  62. Sånn da fant jeg følger knappen også - den vistes ikke i internet explorer, bare i mozilla... SÅ nå blir det vel totalt tre lodd på meg.

    SvarSlett
  63. 4 lodd, - *håpe, håpe*

    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  64. 3 lodd til meg. Er blitt følger + kommentar. Plages med å få lagt inn kommentar. Får være anonym da. Hilsen Airin

    SvarSlett
  65. 3 lodd til meg også, som ny følger og kommentar. Du lager mye flott, så jeg kommer nok innom her ved flere anledninger også. =)

    SvarSlett
  66. Har registrert meg som følger og med kommentar, ja, da skulle det bli 3 lodd. Spennende, første gang jeg er med på trekning av "give away".
    Hilsen Elna

    SvarSlett
  67. Jeg blir gjerne med på "give away".
    Første gang jeg er med og det blir ett lodd på meg.
    Klem fra Line (liversen72@hotmail.com)

    SvarSlett
  68. dsa blir det 3 lodd på meg, 2 for følger og 1 for kommentar:) dette er spennende, aldri gjort dette før og så var det en flott "give away"

    SvarSlett
  69. Heisan har nå lagt ut link på bloggen så da ønsker jeg et lodd til.

    Fikk ikke til med bloggnavn, så da valgte jeg å være anonym på forrige innlegg hvor jeg ønsket meg tre lodd.... huff dette ble bare rot, men håper du ser hva som er rett.
    Hilsen Wenche
    wmi65@hotmail.com

    SvarSlett
  70. Lekre stoffer - en flott give away. Det blir 4 lodder på meg, følger og har linka med bilde i bloggen.
    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  71. Hei! Jeg vil gjerne være med og det blir fem lodd til meg! :) Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  72. Tar 1 lykkelodd og krysser fingrene!

    SvarSlett
  73. Hei Agnethe!
    Jeg vil også prøve lykken! Ett lodd på meg!
    Mvh Kirsten. kkhverven@oslo.online.no

    SvarSlett
  74. Hei, så fine stoffer! Jeg blir gjerne med og tar 1 lodd :)

    SvarSlett
  75. Hiver meg på i siste liten! Tar ett lodd!
    juliann
    julianns@online.no

    SvarSlett
  76. Nydelige stoffer og jeg blir gjerne med med 2 lodd.
    Sigma

    SvarSlett
  77. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    4 lodd
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett