torsdag 10. november 2011

Redigere, redigere, redigere...

Jeg blir liksom aldri helt fornøyd med bloggen min.
Men det begynner å komme litt på vei, så er ikke misfornøyd. Litt mer personlige bilder og egen stil så blir det nok bra.

Bildene i headingen er tatt i sommer i Henningsvær, Lofoten. Min mor er fra Lofoten (heldige hun), men når jeg er på ferie i nord blir det dessverre bare korte turer til Mor-mor og Mor-far. Denne sommeren fikk jeg mange dager der sammen med familien min, og da ble det tid til sightseeing og annen kos.
Da jeg var liten var jeg alltid der i vinterferien, og minst 2 uker på sommeren. Tenk så heldig jeg var, helt alene med verdens beste Mor-mor og Mor-far ;)

Her er noen av bildene jeg tok i sommer i Henningsvær:



Det er også disse jeg har brukt i headingen min.
Skal prøve å få lagt inn flere bilder i løpet helgen :)

Jeg skal prøve å nyte min helg med min kjære, og prøve å rydde bittelitt i syrommet (om jeg klarer).
Er for tiden sykemeldt, på grunn av betennelse/virus på balansenerven. Ikke gøy!!!!! Å gå rundt svimmel, og bli mer svimmel bare jeg tenker på å gjøre noe er ikke behagelig.
Så her tar man litt og litt om gangen, og håper på å bli frisk fort ;)

Ønsker alle en super helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar