søndag 13. november 2011

Lapper og "takkekort"

Jeg har laget noen lapper og "takkekort" for å sende med det jeg eventuelt selger.
De første "padsene" jeg solgte var med håndskrevne lapper, se på disse her.

Jeg ville ha det bittelitt mere profesjonelt, så jeg har laget og skrevet ut på pc og printer, for deretter å klippe og lime.

Her er noen bilder av disse:








Lappene, silkebåndet og limatiften har fått plass i en nydelig boks kjøpt på Søstrene Grene, og plassert i hylla på syrommet.





Jeg har også bestilt stoffmerker på Mina Namnband, og venter spent på disse. Satser på å få de i neste uke...jeg håper i hvertfall det - for jeg er spent!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Det er fint å kunne merke det man selger, og at det ser "profft" ut. Jeg har også handlet på MinaNamnband, og de har flotte lapper.

    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Ja, det er det ;) Tok det lang tid fra du bestilte/betalte, til du fikk lappene? Er over 2 uker siden jeg bestilte nå, så håper de kommer snart :)

    SvarSlett
  3. Hei lappene dine ser flotte ut!! Jeg har også bestilt mine navnelapper fra Mina Namnband, det tok ikke så lang tid å få dem (ca.14 dg. fra de fikk betalingsbekreftelse)og jeg er veldig fornøyd:)
    Trine

    SvarSlett
  4. Your notes look lovely, and will certainly add a professional touch to your projects.

    SvarSlett