tirsdag 30. august 2011

Sy-tørke

For tiden har jeg total sy-tørke, huff :(

Så når en god venninne spurte meg før sommeren om det var vanskelig å strikke et babyteppe, så kunne jeg ikke si nei ;)
Hun ønsket seg: "et helt vanlig teppe som alle andre har.
Etter googling fant vi et bilde som var likt det hun ønsket, nemlig et "Mor Signes babyteppe".
Hun ønsket nøytral farge, så jeg har valgt naturhvit.







Jeg har valgt å bruke Alpakka-garn istedenfor babyull eller merinoull, siden dette garnet er mykere.

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. A sewing Drought! Oh Dear - a friend has the same problem, she thinks she has lost her sewing 'mojo'!
    (Hope this translates well in norwegian:)

    A baby blanket is a lovely gift - so soft and cuddly, and will be lovely in alpaca. I am a VERY poor knitter, but can manage crochet tolerably well when the mood takes me.

    SvarSlett
  2. Hi Kathy ;)
    I don't translate it over to Norwegian, so honestly I don't know ;)
    But I tried to translate my text over to english, and it's really NOT a goodwill translater. Sorry to the english readers :(

    SvarSlett
  3. Hei Agnethe:-)
    Dette teppet blir en drøm for Baby D å tulle seg inn i på mørke og kalde høstkvelder :-)
    Klem
    M:-)

    SvarSlett
  4. Håper fargen er rett Mona ;) Hils tantegutten!! Klem

    SvarSlett