søndag 14. august 2011

Mere stoff ;)

Ferien er som sagt over, og det er tilbake til gamle sysler igjen.
Før sommeren holdt jeg på med det doble sengeteppet i Log cabin. Etterhvert ble jeg mildt sagt lei, og gikk fri for blå og beige stoffer.
Så da måtte jeg på shopping etter ferien.
Med hektiske og lange dager på jobb, så er nettet en fin plass for å shoppe stoff på ;)
Jeg bestilte mye Desiree Lappeteknikk da jeg bodde i nord, og denne gangen var det kun hun som hadde de stoffene jeg trengte.
Her er stoffene:







Også fikk jeg selvfølgelig med ekstrameter i ønsket farge:






Desiree gjør alltid sitt ytterste for sine kunder, så tusen takk Desiree. Og velkommen som følger på bloggen min.
Desiree har begynt å blogge, og her er siden hennes. ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar