fredag 15. juli 2011

Smekke og skjerf

Etter et besøk på Stoff og Stil kom jeg hjem med dette "monster"-stoffet, med ett for øye å lage noe til "tante"gutten min ;)
Han er bare vel 6 uker nå, men i babyranglen hans liker han det sorte monsteret best ;)

Det ble to ulike smekker, eller egentlig en smekke og et skjerf.
På smekken begynte jeg med å sy en sirkel med tette og store sikksakksting. Innenfor denne sydde jeg en til sirkel, med litt smalere sikksakk.

På bildet her ser dere kun den ytterste sirkelen, den innerste er bare merket opp med blå vannoppløselig penn.




Her er et bilde av smekken og skjerfet. Bildet er dessverre feil vei, fikk ikke snudd den :(





Og her er et av bare skjerfet:




Og "merkelappen" min:





Nå venter kos med Mams og Paps som kom i kveld - lykke ;)

Ha en flott fredagskveld alle sammen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar