søndag 10. juli 2011

Kjole ;)

Ble fri for stoff og motivasjon til Log cabinsengeteppet, så nå begynner jeg på noe jeg aldri har gjort før.
Nemlig å sy klær...






Jeg har begynt å sy en kjole i micro sateng, spennende ;)
Stoff og mønster er fra Stoff og stil.
Blir denne og tilhørende belte ferdig før ferien om 1 uke da, mon tro?
Time will show... ;)

Noen i quiltelaget (Gudveig eller Kirsten?) hadde sendt inn bilder av blant annet teppet hans til Norsk Quilteblad, morsomt ;)






- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Jeg! Skrev om Vatten, vet du ;-)
    Lykke til med kjolesying - det går sikkert bra. Behøver ikke være så vanskelig - kommer an på mønsteret.

    SvarSlett
  2. Ja, tenkte det var du ;) Synes å huske at du tok bilde, men så var ikke Kirsten der når jeg var der - så tenkte det var henne og at hun hadde fått bilder fra deg ;)
    Gleder meg til ny NBQL-høst og mere Vatten ;)

    SvarSlett
  3. I have just tested my garment sewing skills by making my daughter a vintage apron from a commercial pattern - she is very happy with it (see my blog) Good luck with yours, make sure you show us a photo when it is finished:)

    Cheers Kathy

    SvarSlett
  4. Kathy; I'm so happy for you being able to read my blog with a translator. But I know it doesn't translate it perfect ;)
    The vintage apron was lovely ;)
    I will for sure show you photos ;)
    My first dress of all times must be celebrated ;)

    SvarSlett