lørdag 22. juni 2013

Endelig...

...får jeg satt meg ned for å sy, lysten er tilbake!

Setter i gang med å ordne bakstykke, stryke, stryke, stryke, stryke og ordne vatt.
Finner forstykket, og tenker; "Endelig skal denne UFOen bli ferdig!" Og jeg er kjempefornøyd :)
Så en ny runde med stryke, stryke, stryke og stryke enda litt til.
Legger alt klart på gulvet for å hente quiltenålene... Borte vekk er de!
Mine fine quilte-sikkerhetsnåler er ikke å finne noe sted.
Etter en times leting ga jeg opp og rullet sammen quilten på gulvet :(

Må vel bare bestille/kjøpe nye da :(

Så da satte jeg like godt i gang med noe nytt...
Et teppe til meg selv i lin, gleder meg!
Skal bli kvadratiske ruter, inspirasjon fra et quiltemøte i NBQL hvor butikken Trådsnella var på besøk.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar