fredag 2. desember 2011

Julekalender

Første dag av advent er over, og sannelig kom ikke dag 2 også før jeg fikk blogget.
Jeg får hvert år en adventsgave fra mammaen min, som trøst for at jeg har blitt for voksen til å få vanlig pakkekalender. Dette har jeg fått siden jeg flyttet hjemmefra for X antall år siden.
Så har det da kommet sy-kalender, og det måtte jeg jo ha!!!! ;)
Så årets adventgaveønske var denne kalenderen, og det fikk jeg jo.
Så da heiv jeg meg rundt og bestilte kalender fra Northern Quilts.
Noen dager etterpå kom kalenderen i posten:

Oppi pakken lå det 24 små, søte og herlige pakker:
Og da jeg dro på ferie til Nord-Norge, så måtte jeg jo ha med en pakke for hver dag:
Spennende med en sånn kalender, gleder meg til å åpne alle 24!!!
Så Wenche, takk for den gode ideen din som gleder så mange av oss her ute!!!! ;)

Velkommen til Mary-Anne som ny følger ;)


"To be loved for what
one is, is the greatest
 exception. The great
majority love in others
only what they lend
him, their own selves,
their version of him."
                                                             -Johann Wolfgang von Goethe




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar