tirsdag 13. desember 2011

Strikket vest...

I februar (2011) hadde jeg en operasjon...og trengte noe å henge fingrene i når jeg var dopet på smertestillende.
Fant denne boka i hylla mi:




"Strikk i en fei" hørtes veldig lurt ut, og jeg satte i gang med å lete oppskrift. Fant oppskrift på en nydelig vest, og den så veldig enkel ut ;)
Og det er den egentlig...så med selskap av Ski-VM og pappa som sykesøster satte jeg i gang. Hadde selvfølgelig både garn og pinner, heldigvis ;)
Fikk strikket hele bakstykket og begynt på ene forstykket...og kom halvveis på den... Så stoppet det opp.... Kanskje det stoppet fordi jeg ble frisk?!!!?! ;)



Så min konklusjon er at boka lyver.... ;)
Eller kanskje "i en fei" er 1 år...??? ;)
Kanskje jeg fortsetter neste år...og har den ferdig før 1 år har gått....??? ;)

Ha en nydelig adventstid ;)

"And I told myself I was in a trap from which I wanted to escape!"

-Sorin Cerin

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar