tirsdag 16. august 2011

Prosjekt "vet ikke"!

Vi lager MYE ris i barnehagen der jeg jobber, og disse kjøper vi som oftest på utenlandske matbutikker. Der er risen aller, aller best! Sånn; der fikk jeg lurt inn litt kokkeprat innimellom alt stoffet ;)
Disse kommer ofte i sånne poser.
Jeg har fått tak i to, og her ligger de til bløting/skylling, for å få ut diverse greier.
Jeg brukte litt for varmt vann, så noe av fargene ble litt svakere.
Jeg har derimot ikke kommet lenger enn å skylle og tørke de.
En av posene har til og med glidelås (!!!!), men den var dessverre klipt over :(














Og se så skittent vann......!!!! Glad jeg vasket de ;)



Så nå gjenstår det bare å finne ut hva jeg skal bruke disse til....

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar